סגירת מרפסת זכוכית

המרפסת הביתית האהובה שלנו היא ללא ספק אחד האזורים הכי נעימים בהם אנחנו נהנים להעביר את הזמן. במרפסת אנחנו יכולים להנות מספר שאנחנו אוהבים, להעביר את הזמן בשיחה עם אדם קרוב ואפילו סתם כך להתבונן בנוף בנחת.

אחת הדרכים אולי המיוחדות ביותר לשדרג את המרפסת הביתית, היא לסגור אותה באמצעות זכוכית. הפתרון המיוחד הזה מאפשר סגירה של המרפסת לשטח תחום, בצורה אלגנטית, אך לא קבוע – סגירת המרפסת מעוצבת כך שמדובר בזכוכיות שניתן להזיז בקלות בכל עת ובמידת הצורך תוכלו לפתוח את המרפסת או לסגור אותה מחדש.

אז מה הופך את עבודת סגירת המרפסת בזכוכית לכל כך מיוחדת?

מתאים לכל עונות השנה

אפשר להגיד הרבה דברים על מזג האוויר הישראלי, אך הוא ללא ספק מגוון. בקיץ חם מידי, בחורף קר מידי וגשום מידי ובעונות המעבר – לפעמים יש ימים שמרגישים לא פחות ממושלמים. סגירת המרפסת בזכוכית מאפשרת לנו להנות מהמרפסת ממש בכל עונות השנה. במידה ותהיו מעוניינים לשבת בחורף במרפסת בעת הגשם, תוכלו להנות מסגירה פשוטה של המרפסת והחום הביתי של מפזר החום מהסלון. בנוסף, בימים בהם הרוח החמימה מתגנבת פנימה, תוכלו לפתוח את המרפסת ולהנות מהבריזה הכי מפנקת שיש. יתרה מכך, לוילונות הזכוכית עמידות גבוהה במיוחד לכל תנאי מזג האוויר ולכן הם מותאמים לעמוד בתנאי חוץ מאתגרים. 

מראה מרהיב לעין

אם אתם רוצים לשדרג את הנוחות של המרפסת שלכם באופן שלא יפגע בנראות שלה – תהיו בטוחים שמדובר בפתרון הנכון עבורכם. סגירת המרפסת בזכוכית תאפשר לכם להנות מאותו הנוף מבחוץ, מאותה היוקרה ובמידת הצורך, בניקוי פשוט של הזכוכיות שלא דורש יותר מידי הסתבכויות. יתרה מכך, כיוון שהמרפסת סגורה, תוכלו לרהט אותה ממש כמו כל חלל אחר בבית ולהנות ממרחב נגיש נוסף שניתן לנוח בו, לעבוד ולהעביר את הזמן ממש בכל עונות השנה. 

נוח לתפעול

סגירת המרפסת ופתיחתה הן פעולות פשוטות במיוחד, דבר שהוא משמעותי בשגרה. יש ימים בהם נרצה להשאיר את המרפסת פתוחה ויש ימים בהם נרצה לסגור אותה – ולכן, חשוב לדעת שמדובר בפעולה פשוטה מאוד. וילונות הזכוכית נפתחים ונסגרים בשיטת החלונות הנאספים, במערכת שינוע מתקדמת שמבטיחה הזזה ידידותית וחלקה. 

בנוסף, ניקיון הזכוכית פשוט במיוחד ולכן לאורך זמן תוכלו להנות ממראה חדש ויוקרתי. חשוב לא פחות, וילונות הזכוכית לא דורשים תחזוקה שגרתית או טיפול תקופתי – כיוון שהוילונות עשויים מזכוכית ופרופילי אלומיניום, פשוט אין בלאי. 

בטוח לחלוטין

וילונות הזכוכית עמידים מאוד לתנאי מזג אוויר חמים וקרים במיוחד כאחד. בנוסף, גם במצב בו בדרך כזו או אחרת נגרם נזק לוילונות הזכוכית, חשוב שתדעו כי מדובר בזכוכיות מוגנות ניפוץ ולכן גם בעת שבירה, לא תיפגעו חלילה מרסיסים. 

התאמה אישית

התקנה של וילונות הזכוכית נעשית בהתאמה אישית למרפסת האישית שלכם. באופן כזה תוכלו להנות ממוצר שנוצר בדיוק למרפסת שלכם, שיספק את המענה הטוב ביותר עבור המרפסת האישית שלכם. כיוצא בזאת, ניתן להתקין וילונות זכוכית ממש על כל מרפסת, לעיתים עם התאמות קטנות נוספות.

שאלות ותשובות

סגירת מרפסת בזכוכית מאפשרת לדיירי הבית להנות מהמרפסת והנוף המיוחד שהיא מציעה בכל עונות השנה ללא פגיעה בחוויית הישיבה בה. את וילונות הזכוכית תוכלו להסיט בקלות ובימי האביב הנעימים ולסגור מחדש כשנהיה כבר קר בחוץ בימי החורף.

ניתן להתקין את מערכת וילונות הזכוכית על כל מרפסת שכוללת תקרה ומעקה. כשמדובר במרפסת שמש או כל מרפסת אחרת שאין בה תקרה, ניתן להתאים תשתית אלומיניום לקירוי ואותה לכסות בווילונות הזכוכית.

לא, סגירת המרפסת בזכוכית לא דורשת הגשה של בקשת היתר לסגירתה ולכן לא נדרשת שום התעסקות מסובכת מול העירייה.

לא. כיוון שמדובר בזכוכית שקופה, תוכלו גם בעת סגירת המרפסת להנות מנוף מפואר במיוחד. יתרה מכך, בכל עת תוכלו בקלות להסיט את וילונות הזכוכית ולהנות מרוח קרירה ונעימה.

מחיר העבודה משתנה בהתאם לסוג המערכת המותקנת ועובי הזכוכית בה נעשה שימוש. עם זאת, מחיר סטנדרטי של הצבת מערכת וילונות זכוכית עומדת בטווח של 1500-1700 ש”ח למ”ר.

סגירת מרפסת זכוכית עם חלונות הזזה היא אלטרנטיבה זולה יותר, אבל צפויה לספק לכם מענה פחות איכותי. לעומת סגירת מרפסת עם זכוכית, חלונות ההזזה מאתגרים לניקוי נוכח הצורך להוציאם מהמסילה, מאופיינים במראה פחות יוקרתי ובסופו של דבר גם פחות יפים.