חיפוי זכוכית למטבח

המטבח שלנו הוא אחד האזורים הנעימים ביותר בחלל הבית שלנו. הניחוחות המדהימים, האווירה החמה והאוכל המפנק שיוצא ממנו הופכים אותו לאזור שנעים לנו לשהות בו וככזה, אזור ששווה מאוד להשקיע בעיצובו.

אחת הדרכים המיוחדות ביותר לשדרג את עיצוב המטבח היא להנות מחיפוי זכוכית למטבח. חיפוי הזכוכית מוצב על קירות המטבח בסמוך לאזורי הבישול בהם ממוקמים הכיריים והתנור, משדרג את העיצוב במטבח ומגן על הקירות מפני לכלוך. 

חיפוי זכוכית מעניק עיצוב אלגנטי למטבח שלכם

לחיפוי הזכוכית עיצוב אלגנטי במיוחד שיכול לשדרג את חלל המטבח כולו. מדובר ללא ספק ביתרון המרכזי ביותר של חיפוי הזכוכית לעומת חיפוי בחומרים אחרים בהם קרמיקה. היתרון נובע ממבחר אפשרויות העיצוביות שעומדות על הפרק. את הזכוכית תוכלו לבחור בכל צבע שעולה על דעתכם או לחילופין, להפתיע את עצמכם ואת בני המשפחה בעיצוב מקושט ומסוגנן של דוגמאות, מרקמים ותמונות. 

כיוון שהתמונה נמצאת ברקע הזכוכית, נוכח מאפייני הזכוכית היא לא רגישה לשינויי הטמפרטורה והלחות ובהתאם לא תתעדך עם הזמן. באופן כזה תוכלו להנות מהעיצוב המיוחד לעוד הרבה שנים. 

פשוט במיוחד לתחזוקה ולניקיון

הזכוכית פשוטה במיוחד לתחזוקה וניקוי – על הזכוכית לא נותרים אדי שמן וניתן לנקות אותה בקלות עם מטלית או מגבון לח. בנוסף כיוון שבזכוכית אין חריצים לא נתקעים בה לכלוכים קטנים ומציקים שקשה להוציא ולכן, הניקיון לוקח ממש מספר רגעים. 

חיפוי זכוכית בהתאמה למטבח שלכם

את הזכוכית ניתן להתאים כמובן בהתאם למטבח האישי שלכם וגודל המתחם בו הייתם רוצים למקם אותו. בנוסף כאמור, הזכוכית מגיעה במגוון עיצובים ותוכלו בעצמכם כמובן להציע רעיונות מיוחדים אחרים להדפסה. 

כשאתם מתלבטים בין האפשרויות העיצוביות השונות חישבו על האופי של המטבח הביתי שלכם ושל בני משפחתיכם שנהנים להשתמש בו. חלק מאיתנו יעדיפו עיצוב פשוט ואלגנטי ואילו אחרים ימצאו הרבה חן בשילוב של צבעים חמים ועזים. 

שאלות ותשובות

ראשית, תיעשה בחירת עיצוב הזכוכית. בשלב הזה הזגג או מעצב הזכוכית מולו תעבדו יציג בפניכם את מגוון האופציות שעומדות על הפרק – צבעים והדפסים, סוגי זכוכיות ועוד. לאחר מכן, איש המקצוע יגיע לבצע מדידות במטבח על מנת לבצע התאמה של הזכוכית למטבח האישי שלכם וייצור את לוחות החיפוי אשר אותן ישלח לחיסום, ואלה ייצבעו או יודפסו בדוגמא. לבסוף, יותקן החיפוי במטבח, עבודה שעל פי רוב לוקחת בערך מחצית יום עבודה.

לטובת חיפוי המטבח, נעשה לרוב שימוש בשני סוגי זכוכיות – זכוכית שקופה וזכוכית אקסטרה קליר. הזכוכית השקופה למרות שמה היא לא שקופה לחלוטין. מדובר בזכוכית שלא זוקקה ונותרו בה חלקיקי עופרת, מה שהופך את הגוון שלה לירקרקה. זכוכית אקסטרה קלייר היא זכוכית שעברה את תהליך הוצאת העופרת ועל כן היא שקופה. במידה ואתם מעדיפים לבחור בעיצוב בצבע בהיר או חד, כנראה שעדיף להשתמש בזכוכית מסוג אקסטרה קליר. עבור צבעים דהויים יותר, ניתן להסתפק בזכוכית השקופה שניתן להנות ממנה במחיר מעט זול יותר. 

המחיר כאמור משתנה בהתאם לסוג הזכוכית בה נעשה שימוש והעיצוב שעומד על הפרק. בבחירת העיצוב ניתן לבחור בזכוכית בצבע, כלומר זכוכית שצבועה בצבע אחיד ללא דוגמא וטקסטורה או לחילופין, בזכוכית עם הדפס שמאפשרת את אלה. התמחור על פי רוב נעשה על פי מ”ר או מטר רץ ולכן כשמדובר במטבח גדול יותר, החיפוי בהתאם ייגבה מכם מחיר מעט יותר יקר. כך למשל, מחיר סופי עבור חיפוי זכוכית שקופה בצבע אחיד למטבח בגודל של 3 מ”ר יעמוד על אזור ה-3600 ש”ח. 

שאלות ותשובות

על אף הפיתוי להיעזר באיש מקצוע שמציע מחירים אטרקטיביים במיוחד, כיוון שמדובר בעבודה יקרה שצפויה ללוות אתכם לתקופה ממושכת, ישנה חשיבות בבחירת איש מקצוע איכותי שזכה המלצות של לקוחות עבר. בצעו השוואת מחיר בין אנשי המקצוע השונים, קראו המלצות ובחנו את הניסיון שצבר במרוצת הזמן. באופן כזה תוכלו להיות בטוחים שתהנו מחיפוי איכותי ואלגנטי. 

מידע נוסף