עבודות זכוכית לעיצוב הבית

הזכוכית היא נצחית ותמיד תעניק תחושה אלגנטית יוקרתית. בעולם העיצוב הזכוכית זוכה למקום של כבוד עוד מאז ימי ההיסטוריה בהם נהגו בני המלוכה והאצולה לרכוש כלי אוכל מזכוכית, לעצב חלונות מרהיבים ביופיים מזכוכית, אלמנטים פיסוליים, אהילים ושנדליירים מזכוכית ועוד ועוד, ככל שיש יותר זכוכית, כך בזמנו היה מעמדו של בעל הבית גבוה יותר. כיום ניתן לראות עבודות זכוכית שונות בכל רחבי הבית, כמו למשל:

  • מעקות זכוכית המעניקים תחושה נקייה ואלגנטית.
  • מדרגות זכוכית לכל אלו שאוהבים אשליה של ריחוף.
  • חיפוי זכוכית המגיע במגוון רחב ביותר של צבעים אטומים, או שקופים ובמרקמים שונים, אותם ניתן ליישם במקלחת, או במטבח.
  • ואם כבר מטבח – אחד הטרנדים האהובים במטבח המודרני כיום הוא לשלב משטחי עבודה מזכוכית במקום אלו מהשיש הנפוצים. הזכוכית קלה לניקוי ומעניקה מראה נקי ואלגנטי.
  • ריצוף מזכוכית.
  • מחיצות מודפסות / חלביות.
  • מדפי זכוכית.
  • שולחנות מזכוכית.
  • גופי תאורה מעוצבים מזכוכית.
  • חלונות מיוחדים (סקיילייט לגג), או יצירות ויטראזי’ם.
  • כלים סניטריים כמו מקלחונים, כיורים וכו’.

המשחק הקסום בזכוכית מאפשר לנו לייצר זכוכיות ברמות שקיפות שונות, זכוכיות צבועות, חלקות, או מחוספסות. האור החודר דרך הזכוכית מייצר אלמנטים עיצוביים נפלאים בסביבה בה היא ניצבת.

בזכות הטכנולוגיה המתקדמת בתחום העיצוב וייצור הזכוכית, ניתן כיום לייצר זכוכית המשנה את שקיפותה בלחיצת כפתור / או עם שינוי טמפ’, שילוב מסך טלוויזיה בזכוכית.

הזכוכית מאפשרת לנו להביט אל האופק, רחוק ככל הניתן. זהו אלמנט ייחודי המאפשר לנו לשחק באשליות של גודל ומרחב ולכן מעצבים ואדריכלים אוהבים להיעזר בה להענקת התחושה האינסופית, ללא גבול וללא קירות.

הזכוכית היא חומר גלם נהדר המתאים לעיצוב בכל חדר בבית. אחד החדרים האהובים לשילוב אלמנטים מזכוכית הוא ללא ספק חדר הרחצה שלנו.

עיצוב חדרי רחצה

תכנון ועיצוב חדרי רחצה הם תמיד חגיגה אמיתית. אמנם מדובר בביצוע שכרוך בלא מעט לכלוך, אך התוצאה תמיד תהיה משמחת ומרגשת.

חדר הרחצה נחשב לאחד החללים האהובים בבית – אנו שוהים בו בכל יום, בזמנים שונים, נרגעים עם מקלחת טובה אחרי יום עבודה ארוך, או מקלחת חמה ביום חורפי סוער. בעבר, אי שם בשנות ה- 50 – 60 עיצוב חדרי הרחצה לא עמדו בראש סדר העדיפויות למעט פונקציונליות, כיום, עם הטכנולוגיה שהתפתחה והאפשרויות העיצוביות הבלתי נגמרות, אנו רואים יותר ויותר חדרי רחצה מעוצבים ממש כמו חדר מפואר ומפנק עם חיפויים משגעים, גופי תאורה, אביזרים וכל הכלים הסניטריים המשודרגים כמו הכיורים, האמבטיות וכמובן המקלחונים, אותם ניתן להשיג בדגמים וגדלים שונים, כולל הדפסים על זכוכית המקלחון, אפשרויות פתיחה שונות, גימורי פרזול בסגנונות שונים כמו ברזל מושחר, נירוסטה, נחושת ועוד. מקלחונים הם המלכים של חדרי הרחצה באופן בלתי מעורער ועל מנת שהחלום שלכם יתגשם חשוב לתכנן מראש את המיקום, הסגנון העיצובי, הגודל והסוג.

 ונסכם.

הזכוכית של היום, אינה כלל וכלל מה שהייתה פעם, מדובר על חומר שעובר תהליכי חוזק ועמידות, כך שאינה נשברת בקלות וניתן לעצב איתה כל מה שרוצים, בין אם פרטים עיצוביים, אביזרים ועוד.

שילוב עבודות זכוכית מעוצבות בבית יעניק אלגנטיות ותחושת יוקרה לכל מי ששוהה בו, בין אם בני המשפחה ובין אם האורחים המבקרים.